Карпати Автоцентр Новини

Свіжі та актуальні новини від Карпати Автоцентр.

  1. Новини
  2. Гість з майбутнього.
25.09.2019
Новини від Фольксваген

Гість з майбутнього.

Як Volkswagen заново винайшов мікроавтобус і що з цього вийшло. Multivan 6.1.

мультиван т6..1

На запитання, як змінився Multivan 6.1 в порівнянні з попередником, відповісти дуже легко.

Змін не дуже багато, але вони сильно кидаються в очі. Власне, прямо з цього місця я можу починати доводити заявлену кількома абзацами вище думку про трансформацію «бусика» в авто, яке мало чим повинне відрізнятися в масовому сприйнятті від тих же Golf або Passat.

Новий Multivan отримав нову «мордочку» з характерними рисами Arteon або Touareg. Дивіться самі, як «залазить» на фари широченна радіаторна решітка. При погляді в дзеркало заднього виду вам здасться, що за вами їде Touareg. І це добре.

Зовнішність — це прекрасно. Але авто цього класу найчастіше купують прагматичні люди, тому перейду до внутрішнього простору. Тут змін трохи більше.

Передня панель зустрічає величезним мультимедійним екраном. У жодному іншому «бусику» на планеті Земля, ви такого не побачите. Фактично, це відразу переводить сприйняття салону на новий рівень. Укупі з якісним пластиком і стильним інтер'єром, який мало відрізняється від легковиків Volkswagen, тут теж все буквально волає про те, що ви сидите не в утилітарному транспортному засобі, а в повноцінному комфортному авто.

Водій також відразу звертає увагу на великий РК-екран замість звичної приладової панелі.

Салон просторий, місця вдосталь і спереду і ззаду, але тут навіть вдаватися в деталі не хочеться. З цим у Transporter було все добре ще «надцять» років тому.

В Multivan середніх і топових комплектацій ще й незліченна кількість опцій з сидіннями — вони можуть бути роздільними, налаштовуватися під себе (вперед, назад, кут нахилу спинки тощо). Можна встановити сидіння, які розвертаються в зворотний бік, а також бокс з круглим столом і повноцінний тримісний диван. Підлокітники і підстаканники, шторки на вікна тощо. Опцій мільйон, втім, як завжди у Volkswagen. Конкуренти за цим показником точно і поруч не валялися.

Традиційно для Volkswagen можливості налаштування режимів руху (від комфорту до спорту) дозволяють «підігнати» машину під себе. І її поведінка відчутно змінюється. У комфортному режимі Multivan T6.1 їдедосить м’яко.

В інших режимах підвіска Multivan затискається, а похитування і нахил фактично зникають. І ви починаєте відчувати поштовхи і мікроудари знизу на дорожніх стиках. Втім, навіть у спортивному режимі новий Multivan м’якший за попередника.

Електричний підсилювач керма робить Multivan ще більш «легковим» в управлінні. Кермо — тут дуже легке, чітке і в той же час точне. Буквально відразу забуваєш, що їдеш на «бусику». Заїхати на парковку, розвернутися на п’ятачку — відчуття приблизно ті ж, що й у кросовері середнього розміру.

На тесті довелося спробувати дві версії Multivan T6.1 — передньопривідну зі 150-сильним дизелем і повнопривідну зі 199-сильним. В обох випадках мова йде про 7-ступеневого «робота» DSG DQ500.

150-сильний Multivan їде бадьоро і динамічно. Не знаю, яким «гонщиком» треба бути, що бурчати, що тут не вистачає динаміки. Але 199-сильний Multivan, звичайно, приємніший при швидкісному русі на трасі. І, можливо відчути велику різницю між ними, якби машини були більше завантажені.

Автомобілі в Україні вже будуть на початку 2020 року. 
Слідкуйте за інформацією автосалону та замовляйте першими новий Volkswagen Multivan 6.1.

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.