Гість з майбутнього.
Як Volkswagen заново винайшов мікроавтобус і що з цього вийшло. Multivan 6.1.

На запитання, як змінився Multivan 6.1 в порівнянні з попередником, відповісти дуже легко.
Змін не дуже багато, але вони сильно кидаються в очі. Власне, прямо з цього місця я можу починати доводити заявлену кількома абзацами вище думку про трансформацію «бусика» в авто, яке мало чим повинне відрізнятися в масовому сприйнятті від тих же Golf або Passat.
Новий Multivan отримав нову «мордочку» з характерними рисами Arteon або Touareg. Дивіться самі, як «залазить» на фари широченна радіаторна решітка. При погляді в дзеркало заднього виду вам здасться, що за вами їде Touareg. І це добре.

Зовнішність — це прекрасно. Але авто цього класу найчастіше купують прагматичні люди, тому перейду до внутрішнього простору. Тут змін трохи більше.
Передня панель зустрічає величезним мультимедійним екраном. У жодному іншому «бусику» на планеті Земля, ви такого не побачите. Фактично, це відразу переводить сприйняття салону на новий рівень. Укупі з якісним пластиком і стильним інтер'єром, який мало відрізняється від легковиків Volkswagen, тут теж все буквально волає про те, що ви сидите не в утилітарному транспортному засобі, а в повноцінному комфортному авто.
Водій також відразу звертає увагу на великий РК-екран замість звичної приладової панелі.

Салон просторий, місця вдосталь і спереду і ззаду, але тут навіть вдаватися в деталі не хочеться. З цим у Transporter було все добре ще «надцять» років тому.
В Multivan середніх і топових комплектацій ще й незліченна кількість опцій з сидіннями — вони можуть бути роздільними, налаштовуватися під себе (вперед, назад, кут нахилу спинки тощо). Можна встановити сидіння, які розвертаються в зворотний бік, а також бокс з круглим столом і повноцінний тримісний диван. Підлокітники і підстаканники, шторки на вікна тощо. Опцій мільйон, втім, як завжди у Volkswagen. Конкуренти за цим показником точно і поруч не валялися.

Традиційно для Volkswagen можливості налаштування режимів руху (від комфорту до спорту) дозволяють «підігнати» машину під себе. І її поведінка відчутно змінюється. У комфортному режимі Multivan T6.1 їдедосить м’яко.
В інших режимах підвіска Multivan затискається, а похитування і нахил фактично зникають. І ви починаєте відчувати поштовхи і мікроудари знизу на дорожніх стиках. Втім, навіть у спортивному режимі новий Multivan м’якший за попередника.
Електричний підсилювач керма робить Multivan ще більш «легковим» в управлінні. Кермо — тут дуже легке, чітке і в той же час точне. Буквально відразу забуваєш, що їдеш на «бусику». Заїхати на парковку, розвернутися на п’ятачку — відчуття приблизно ті ж, що й у кросовері середнього розміру.
На тесті довелося спробувати дві версії Multivan T6.1 — передньопривідну зі 150-сильним дизелем і повнопривідну зі 199-сильним. В обох випадках мова йде про 7-ступеневого «робота» DSG DQ500.
150-сильний Multivan їде бадьоро і динамічно. Не знаю, яким «гонщиком» треба бути, що бурчати, що тут не вистачає динаміки. Але 199-сильний Multivan, звичайно, приємніший при швидкісному русі на трасі. І, можливо відчути велику різницю між ними, якби машини були більше завантажені.

Автомобілі в Україні вже будуть на початку 2020 року.
Слідкуйте за інформацією автосалону та замовляйте першими новий Volkswagen Multivan 6.1.