Ці Volkswagen не бачили доріг: 10 унікальних моделей з музею компанії
У музеї представлені класичні автомобілі і сміливі дизайнерські ідеї, включаючи прототипи, які ніколи не показували громадськості
Колекція під назвою ZeitHaus з'явилася в AutoMuseum Volkswagen в 2001 році. До неї увійшли 100 найбільш значущих моделей концерну. Крім класичних моделей Volkswagen, тут можна побачити Lamborghini Miura, Austin Mini і Cadillac Eldorado. Також в колекції є унікальні серійні автомобілі, концепти, які виставляються на різних автошоу, і прототипи, які ніколи не показувалися публіці.
Автомобільний музей Volkswagen у Вольфсбурзі, Німеччина, відкрився в 1985 році. У його залах зібрано історія створення та розвитку автомобілів марки. Розташований музей в корпусах колишньої текстильної фабрики, недалеко від виробничих будівель компанії. Другий музей Autostadt присвячений створенню автомобілів марок, що входять до складу концерну. Це цілий комплекс, в якому є музей історії автомобілебудування, виставкові павільйони брендів групи та інші розваги.
EA 48 1955 року
Це перший компактний автомобіль Volkswagen, який виробник розробив без участі Porsche. Він відрізнявся цільною конструкцією та розташуванням двигуна, який приводив у рух передні колеса.
Type 3 Cabriolet 1961 року
Вийшов в 1961 році та міг стати дорогою альтернативою «Жуку», і чудовою знахідкою для тих, хто хотів би мати більш привабливий кабріолет. Volkswagen створив лише прототип, але в серію Type 3 так і не запустили. Виробник побоявся, що новинка складе конкуренцію кабріолету Karmann Ghia.
EA 276 1969 року
Один з історичних прототипів, який привів до оригінального Golf. Він був технічно складніше, ніж інші розробки Volkswagen. Ним виробник планував замінити «Жука».
ESVW I 1971 року
Був розроблений в рамках проекту Міністерства транспорту США (DOT) зі створення автомобіля, здатного під час ДТП захистити пасажирів від смерті. З цією метою передню частину кузова виготовили з ударопоглинаючого пластика, а в салоні встановили «м'яку» приладову панель. Деякі з цих рішень планували використовувати в серійних моделях.
T2 GT70 1972 року
Прототип мінівена з експериментальним бензиновим мотором з повітряним охолодженням. Новий мотор потужністю 74 л.с. був на багато ефективніше поршневого двигуна і займав менше місця, але при цьому був важче і дорожче у виготовленні, тому проект незабаром закрили.
T2b Open Air 1973 року
Побудували в 1973 році для німецького телевізійного шоу Ein Platz an der Sonne (місце під сонцем). У серію автобус з відкритим кузовом запускати не планували.
Passat GTI 1977 року
Був побудований в 1977 році, через два роки після прем'єри Golf GTI. Прототип 1.6-літровим 108-сильним чотирициліндровим двигуном показав вражаючі характеристики. Але в керівництві Volkswagen вирішили закрити проект, заявивши, що сімейний автомобіль не може бути хот-родом.
IRVW III 1984 року
Прототип другого покоління Jetta, побудований в 1984 році для випробувань нових технологій. Прототип виглядав цілком повноцінним автомобілем і комплектувався чотирициліндровим 1.8-літровим дизельним двигуном з турбонаддувом потужністю 178 к.с.
Balloon Beetle 1995 року
Volkswagen Beetle підкорив кожен континент включаючи Антарктиду. А модель 1995 року навіть піднялася в небо над Швейцарією. Зробити це дозволило спеціальне обладнання для повітряних куль.