Карпати Автоцентр Центр кузовного ремонту Volkswagen service

  1. Сервіс Аксесуари
  2. Центр кузовного ремонту Volkswagen service
17.10.2017

Центр кузовного ремонту Volkswagen service

Повернути заводський вигляд автомобіля після дрібних пошкоджень чи серйозної дорожньо-транспортної пригоди допоможуть в кузовному відділі КарпатиАвтоцентр, офіційного дилера Volkswagen в м. Чернівці.

кузовний ремонт

Пошкодження, тріщини чи вм’ятини на кузові автомобіля тут вміють видалити без сліду. Висока кваліфікація майстрів малярно-рихтувального цеху дозволяє проводити відновлення пошкоджень різної складності автомобілів будь-якої марки.

Спектр робіт центру кузовного ремонту ТОВ «КарпатиАвтоцентр» включає

1. Діагностика кузова авто

  • Перевірка геометрії кузова.
  • Вимірювання товщини лакофарбового покриття .
  • Дефектування пошкоджень автомобіля після ДТП (в тому числі для страхових компаній).

 2. Ремонтні роботи кузова авто

  • Ремонт бамперів: спаювання, рихтовка, залагальна і локальна покраска.
  • Відновлення порушеної геометрії кузова на стапелі відповідно до технологічних карт заводу виробника.
  • Заміна скла.
  • Зварювальні та арматурні роботи з ремонту металевих деталей, рихтування, витяжка і правка металу.
  • Ремонт рами кузова.
  • Безфарбувальне видалення вмя'тин.
  • Встановлення панорамних криш.
  • Врізування та обклеювання скла грузових автомобілів.

  3. Фарбування кузова авто

  • Комп'ютерний підбір фарби.
  • Локальне або повне фарбування кузова автомобіля.
  • Ексклюзивна покраска Вашого автомобіля (можливість повного перефарбовування в ексклюзивні кольори).
  • Полірування всього автомобіля або окремих деталей.
  • Усунення тріщин і сколів лакофарбового покриття.
  • Покриття НАНО-лаком (після полірування авто).
  • Декорування салону автомобіля: фарбування шкірянного, шкірзамінника чи пластику салону автомобіля.

          Кожен з етапів процесу кузовного ремонту передбачає використання спеціалізованих інструментів і систем.
          Розбирання, складання та демонтаж деталей кузова автомобіля і обшивок салону здійснюється на ділянці обладнаному підйомниками.
         Рихтування або заміна кузовних деталей здійснюється на ділянках оснащених спеціальним обладнання необхідне для проведення високоскладного ремонту. Для цих цілей застосовуються, крім простого ручного інструменту, також, зварювальне обладнання, стенди для жорсткої фіксації автомобіля, що мають у своєму оснащенні гідравлічні та механічні пристрої для зміни та виправлення геометрії кузова автомобіля.
         Зварювання деталей проводиться напівавтоматичними електрично-котактними зварювальними апаратами.

          При фарбуванні автомобілів використовуються спеціальні автомобільні фарби німецької фірми Standax. Для кожного автомобіля колорист підбирає фарбу індивідуально. Справа в тому, що на сьогоднішній день в автоіндустрії використовується кілька тисяч кольорів і відтінків. У кожного виробника автомобілів вони свої.

          Для підбору і приготування певного кольору використовуються спеціальне обладнання та програмне забезпечення. Суть приготування потрібного кольору - змішування компонентів фарби в певній, дуже точній пропорції, що визначається формулами.

            Перед забарвленням, як і перед початком ремонту в цілому, ділянки кузова, над якими робота не проводиться, обклеюють спеціальними матеріалами: захисними стрічками, папером і т.д., для запобігання пошкодження поверхонь, потрапляння на них лакофарбових матеріалів. Забарвлення автомобіля здійснюється у спеціальній фарбувально-сушильній камері. Камера - герметична конструкція з рециркуляцією повітря, що походить на стаціонарні пости сухої підготовки - повітря подається зверху автомобіля, а всмоктується знизу. Така рециркуляція повітря необхідна для забезпечення без пилового простору в камері в момент фарбування. Навіть найменша і на перший погляд невидима порошинка може зіпсувати багатогодинну роботу з підготовки, в разі потрапляння при фарбуванні на поверхню автомобіля. Фарба наноситься спеціальними ручними розпилювачами за рахунок тиску подаваного стисненого повітря.

         Ці розпилювачі називаються фарбопультами. При цьому повітря, що подається в них, проходить спеціальне очищення: механічне від різних мікроскопічних частинок, термічне - для видалення води з повітря.
Фарба наноситься декількома шарами. Після короткочасної паузи наноситься лак або НАНО-лак.

          Нанесення лаку це добре відома та стандартна процедура в фарбуванні автомобіля. Нанесення НАНО-лаку - досить сучасний вид захисту автомобіля від дорожньої солі, бітума, пташиного помету чи смоли яка капає з дерева.

           Фарба і лак чи НАНО-лак, що нанесенні на автомобіль сушаться в камері при температурі 700С. Сушка здійснюється. 40-60 хвилин
Після цього пофарбована поверхня полірується, що забезпечує високу якість і блиск покриття та заповнення мікропор лаку восковим покриттям який надає ефективну гідроізоляцію.

          Відремонтувавши та пофарбувавши всі деталі - автомобіль збирається, монтуючи на свої місця всі раніше зняті деталі.

           Після виконання всіх технологічних операцій майстер виробництва оглядає автомобіль, перевіряючи якість робіт. І Ваш автомобіль готовий до видачі! 

          Насправді, відновлювальний ремонт має більше нюансів, про які відомо лише фахівцям своєї справи.

          Довірте відновлення свого автомобіля професіоналам кузовного цеху ТОВ «КарпатиАвтоцентр»  та будьте впевнені у високій якості проведених робіт і гарантії!

 

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.